2013. június 12., szerda

Andalúz eper a Receptművestől

Mennybe mentem.....ettől az andalúz epertől mindenképpen. A Receptműves szerint Andalúzia konyháját dícséri ez a különlegesség. Nekem az volt, mert elvarázsolt az ízével. Az készítse el inkább, aki kedveli a pikáns variációkat. Én nagyon! :) Az ízvilág: pikánsan savanykás, selymes eper. Aki a túl édes dolgokat szereti, annak nem biztos, hogy ízleni fog....


Csodás még a látványa is, nem?
Hozzávalók:

50 dkg eper
3 teáskanál balzsamecet
1 teáskanál cukor (én porcukrot használtam most, de receptmuves.hu nád-, nyírfacukrot vagy stíviát ír)
pici őrölt bors

Első alkalommal próbaképp csak fél adagot készítettem, nem tudtam előre, milyen lesz. Irány a kertem vége, saját eper leszed....
Az eperszemeket természetesen lemossuk, kicsumázzuk, félbevágjuk. Összekeverjük a cukorral, megöntözzük a balzsamecettel és végül enyhén borsozzuk! Hmmmmm.... :D